Pages

TERJAH ~ Jejai Dan Fasha Putus!


Jejai dan fasha sudah PUTUS!

Aku bukanla peminat gosip artis malaysia.
Aku tahu berita (gosip) ni dari incik suami,bukan dari
harian metro.

Aku pun tak pasti sejak bila incik suami jadi
penyebar gosip.
Tetiba sms TERJAH
inbox,
ringkas " FASHA JEJAI PUTUS"
Tangan aku laju ke tekan reply
"TUHAN NAK TUNJUKLAH TU,RAMPAS HAK ORG"
(seakan emo disitu)

Untung ko NORA DANISH,ada anak yang comel.
ko pun cute habis.
Jejai apa dapat?
(cari dosa kering je aku ni)

Aku sebenarnya bukan seronok pun tengok orang berantakan,
tapi aku pelik yang sejak bila pulak incik suami
tukar kerja.
Mungkinkah dia dah join NAS DALAM EDISI TERJAH.

Apa-apa pun semoga Jejai dan Fasha bahagia dengan
life sendiri.
Buat incik suami pulak thanks kongsi GOSIP .=)


Nota Burung :
Mak dah pesan awal-awal
Jangan sesekali merasa BAHAGIA atas PENDERITAAN
orang lain.


4 comments:

  1. salam oya
    =) sy pun tk pasti sejak bila dia terlibat dgn dunia gosip artis =)

    ReplyDelete
  2. ahaks!~nota burung tu paling besh!~ =)

    ReplyDelete

Hati2 drop comment tu.. kang kena ngorat =)