Pages

Entri Sampah!


First day puasa,
alhamdulillah tak ada rasa separuh mati lapar atau
dahaga.
Teringat saudara-saudara di Gaza,
bagaimana agaknya mereka.
Sedih.

Bulan baik,hari baik ini
aku tak banyak idea untuk menulis,
tak ada ilmu untuk di kongsi,
tak ada info menarik untuk dijaja.

Tapi aku nak "jaja" siapa
WhiteBird atau wB.
Walaupun tak ada siapa yang kenal,
atau sedar kewujudan aku dalam dunia
maya ni.

Aku memang lebih suka tidak
menonjolkan diri,jauh sekali akan tempek
gambar sendiri untuk menarik pengunjung.
Tapi ada kebaikan tersendiri bila kita tempek
gambar kita di page sendiri,sekurang-kurangya
orang kenal,kalu terjumpa kat mana-mana boleh la tegur,
lagi pun tak adala siapa-siapa tertipu dengan
dunia siber ni.

Berbalik pada niat asal aku membuka entri ni,
aku nak kongsikan serba sedikit tentang siapa
WhiteBird


Bukan seorang TERUNA tetapi seorang DARA.
Menulis blog kerana ingin mengisi masa lapang yang memang selalunya lapang.
Seorang yang agak berahsia, tidak berapa gemar ceritakan hal-hal yang agak peribadi.
Tidak suka di tekan-tekan dalam bahasa melayunya di push-push.
Pantang bila tahu diri ditipu,
mula fikir 101 kali untuk percaya lagi,walhal dengan orang yang paling rapat dengan aku sekali pun.
Seorang yang anti pada sebarang alat,objek atau apa segala benda yang menghasilkan bunyi yang kuat.
Mudah takut la beb.
Seorang yang mudah panik.
Sedang berkerja mencari duit untuk shopping.
Sukakan pantai dan bermain air, tapi bukan sungai,aku tak suka sungai,sebab aku selalu ingatkan BUAYA.Ngeri beb.
Suka lepak di forum-forum terutama pasal kamera dan gambar.
Minat mendalam tentang camera tapi malang tak pernah punya skill yang cun.
Kuat merajuk tapi tak suka dipujuk-pujuk.
Kali marah bila orang cuba-cuba
main petrol dengan aku.Tak Suka!.
Aku sekarang menetap di Terengganu.
Obes pada kaler PUTIH tak suka
pada MERAH.
Suka makan pizza tapi tak berapa gemar Kfc.
Tak pandai pakai kain yang tak berbelah,tak kisah la di depan atau belakang mesti nak belah.
Senang langkah.
Suka kumpul Perfume.
Peminat kasut.
Sedang berdiet
Suka aktiviti makan-makan =)












4 comments:

  1. suka berdiet???
    wahh...mesti badan kamu solid kn??

    hehehhehehe...

    ReplyDelete
  2. alamak.. tak suka kaler merah ker.. hehe..

    ReplyDelete
  3. Haa..lepas ni leh la letak koleksi perfume~ mesti best! =D

    ReplyDelete
  4. amanda ~ nanti sy displaykan koleksi perfume sy =)

    ReplyDelete

Hati2 drop comment tu.. kang kena ngorat =)