Pages

Kesihatan Tetek Kita Apa Nak Malu?

Bukan entri melucah atau berbaur ulat belucas.Ini entri kesihatan.

Baca sekali lagi ini entri KESIHATAN.

Semua orang ada breast kan? Kenapa aku guna perkataan breast?

Kenapa tak guna perkataan paydara,buah dada atau tetek je?

Sebab aku malu sikit nak sebut tetek,tu aje jawapanya.

Kenapa aku cakap semua orang ada breast? Sebab orang lelaki pun ada breast kan.Cuma bila sebut breast ni orang lebih kan kepada perempuan la.

Sebab breast perempuan kan cantik dan berseni bentuknya.Setuju tak dengan aku ni?

Berbalik kepada kesihatan breast,korang perempuan ni tiap-tipa bulan check tak breast korang pas period tu,bukan apa ini dapat mengelakkan dari terkena kanser tetek.Barang berseni ni nak jaga pun kena ada seni jugak.Semua tahukan cara nak check kanser tetek ni.Tak tak tahu korang mintak tolong dengan google untuk bantu korang belajar cara berseni dan betul check kanser tetek.

Penggunaan bra.Baju breast ni pun satu hal.Jangan main pakai dan beli sebab lawa semata-mata.Ada member aku ni beli sebab bra tu ada rende-renda pink,teruja sangat dengan pink katanya.Sedangkan cup bra yang dibeli lagsung tak sesuai dengan keadaan tetek dia.Bra adalah penyokong yang paling penting untuk tegangkan dan keselesaan berpanjangan.Penggunaan bra dengan cara salah dan tidak selamat boleh meyebabkan masalah kesihatan.

Kalukan senaman untuk dapatkan tetek yang cantik montok dan berseni.Cara ni memang berkesan dan boleh dilakukan bila-bila masa dan ketika.Caranya hamper sama dengan mengeliat,tapi mendadakan sedikit tetek tu bagi rasa tegang.Senaman ringkas ni mampu menegangka tetek kita semua.Tak percaya anda start dari sekarang,dan buat secara berterusan dalam 3bulan,dan anda akan lihat sendiri tetek anda akan sihat dan tegang.Anda buat anda dapat.lalalala.

Urutan jugak penting untuk kesihatan tetek.Cara urut pulak korang mintak tolong youtube ada kot.. usaha sikit,aku nak nak kasi link.

Korang jangan main bantai jer urut kalu tak tahu,kang londeh korang jangan salahkan aku pulak.Isi atau otot tetek ni jangan di buat main,kan lembik susah.Belajar dulu teknik-teknik urutan,baru lakukan secara senyap-senyap dalam bilik tidur.Bukan bilik air okeh.Tampar kang nak?

Dan last sekali jaga permakanan.BrakoliBrokoli baik untuk mencegah kanser tetek.

Pertanyaan Burung : Siku boleh sentuh hidung ka?

Malam tadi aku mintak sorang hamba allah ni CUBA sentuh hidung gunakan siku,aku tengok macam –macam cara dia cuba tapi semua tak berjaya,siap muncung-muncung mulut nak sentuh siku.Sudahnya dia bleh lak cakap kat aku

“woi mangkuk,siku dengan hidung mana boleh bersentuhan”


10 comments:

  1. kalau tak tahu nak urut,
    saya ada sediakan servis urut breast.
    ha ha ha :))

    ReplyDelete
  2. baru tau pasal urutan tu..kalau silap urut leh jadi lain eh..bahaya gak tu..biar jela camtu..huhu

    ReplyDelete
  3. cinta~ hapa lagi share la sikit =)


    zuriey ~ jgnla biar.. kasi up sikit la hehehhe

    ReplyDelete
  4. info kesihatan yang bagus untuk dikongsikan bersama...untuk sihat tidak perlu malu2..
    hehehe

    ReplyDelete
  5. layanzz ~ setuju tu.. nk sihat tak perlu malu =)

    ReplyDelete
  6. bagus la entri ini! berani! tapi berani kerana benar.. itulah memang penyogan amat pulak nak nyebutnya.. bahasa inggeris buleh pulak ye! :) hehehe...
    tahniah!

    ReplyDelete
  7. kella ~ i memang penyogan la u.. sebut breast bole sebut buah dada i ketaq lutuq =)

    ReplyDelete
  8. aku memang suka tetek. kalau tetek montok lagi sedap.jadi.. jagalah tetek anda. supaya suami anda dan anda rasa sedap.. mari belajarhisap tetek

    ReplyDelete
  9. saya menyediakan perkhidmatan urut refleksologi & batin untuk wanita. pakej bermula dari RM32 untuk 1 1/2 jam. hubungi saya di talian 0162981675. Rizal (indoor n outdoor service)

    ReplyDelete
  10. cik whitebird,awk wat senaman tetek tu da bape lame ek?mesti tetek awk besar n tegang kan?untungla suami awk dpt isteri yg pandai jage tetek ;)

    ReplyDelete

Hati2 drop comment tu.. kang kena ngorat =)