Pages

Asmara di Pejabat Pengaruh Cerita NAUGHTY OFFICE ka?

Gambar diatas tiada kena mengena

Asmara di pejabat.

Asmara di pejabat ,maksud aku asmara dengan cara yang tidak dihalalkan.Korang faham kan.Alah kalu aku tak cakap cara tidak halal pun aku tahu korang lebih tahu.

Hari ni perkara sebegini semakin hampir dengan diri aku,dengan mudah aku boleh mendengar cerita skandal (bukan dengar mendengus ok!) antara si bunga dengan suami orang,suami orang dengan isteri orang,si bunga dengan si kumbang,isteri orang dengan si kumbang.

Kumbang dan bunga yang aku maksudkan adalah makhluk yang belum pernah melafazkan akad nikah dan yang belum pernah menerima nikah.Bujang.

Kenapakan semua ini boleh berlaku? Adakah salah bila seorang perempuan keluar berkerja demi menjana ekomoni keluarga?niat menolong insan bernama suami?
Keluar berkerja dengan langkah berizin.Dimana silapnya? Adakah perempuan yang terlalu menggoda? atau gurau senda bertepuk tampar tanpa batas menjadi punca?

Bila di pejabat insan yang memakai status isteri orang pun kadang-kadang terbabas merengek, bertepuk tampar dengan insan yang tidak halal untuknya.Kenapa? Sebab dah biasa. Ala diaorang ni bukan jahat pun..lagi pun diorang panggil i akak tau.. diaorang tahu hormatkan akak.. biasakan dengan dialog macam tu.Tapi nafsu kenal ke pangkat akak,makcik,tukang sapu bagai?

Tak heran sangat bila bercinta bukan berasmara diantara bujang sesama bujang.Harap-harap sampai ke jinjang pelamin la hendaknya.
Tapi yang duk heranya bila bos dengan pekerja ni,antara laki orang dengan bini orang ni.Sekali sekala mungkin orang tak tahu.Tapi kalu dah selalu sangat orang pun syak jugak kan.Siap terjumpa pembalut kondom segala,ape cerita ni beb.Line clear je depa wat projek,layan doggy dengan bini orang,sekali pun sound efek korang silentkan,tapi bila kuar mengah-mengah sambil senyum puas apa kejadahnya beb.Lunch hour banyakla drama-drama asmaradana dicelah-celah meja,celah kerusi,celah pintu jamban,celah pintu,celah pokok bunga dan macam-macamla.Pemandangan yang menjijikan.

Depa yang laki ni kan main sebat je,janji free je agaknya.Makcik tukang sapu indon pun depa boleh buat stok geli-geli.Masuk pantry depa main raba-raba,yang indon pulak layan syok geli-geli jugak.Lupa anak laki terus.Yang perempuan pulak negro pun depa duk cakap macho,kacak bergaya.Mak ai negro tu wangi-wangi dia pun busuk tau..aku bukan nak hina la.. tapi perangai dia pun busuk beb,apa barang duk main goncang-goncang ko*ek dia kat bini orang..yang bini melayu ni pulak pantang nampak best terus lentok.bangangkan.

Nak kawin pun takut kalu situasi macam di selalu berlaku depan mata,kiri kanan aku sendiri.Silap-silap aku terjumpa g-string ke,spender ke,kondom ke memang macam haram la.
Mintak tuhan jauhkan benda-benda yang boleh mencampakkan aku ke dalam api neraka jahanam.

Tak bagi kerja kan dah sekarang semua orang bekerja,demi menjada ekomoni bersama.Bila bagi kerja kan depa buat "kerja".
Laki bini sama naik jer sekarang.Harap semua yang terlibat boleh la mula berfikir,ada masalah ketidakpuasan silala rujuk ,bincang sesama.Mintak tolong sangat-sangatla.Yang bujang tu kalu dah tak tahn sangat silala nikah dendan kadar yang segera.Aku pun bukanla baik sangat,cuma belum termakan pujuk rayu setan,dengan itu aku pun nak nikah secepat dan sederas yang mungkin.gatai

Nota :Korang jangan terpengaruh sangat dengan cerita naughty office tu.







No comments:

Post a Comment

Hati2 drop comment tu.. kang kena ngorat =)