Pages

Berkebun Menjana Ekonomi Bersama



Demam facebO0k..






8 comments:

  1. skarg ni sume dok men fesbuk, berkebun, jaga anak, buat bandar, memancing

    haha!

    aku da bosan dah men bende2 tuh!

    suke usha kawan2 lame je kt fesbuk

    ReplyDelete
  2. nsb baik xterjebak bercucuk tanam diFB hehe,tujuan saya buat FB nak cari kwn kame :)

    tanam sayuran btl2,dpt hasilnya

    ReplyDelete
  3. nawal ~ tulah pasal..meriah bukan main lagi

    peri pia ~ hehehe saye pun tk terjebak,sebab saye tak pandai bercucuk tanam daa..

    ReplyDelete
  4. huhu!
    sy demam mukabuku.
    salu bercucuk tnam kat situ.
    adoyy :)

    ReplyDelete
  5. fara ~ iyekah? dah dapat tuai blm ni?
    =)

    ReplyDelete
  6. hehe...lawak betui...
    nak wat camne..kerajaan pun guna fb..nak bersosial dengan rakyat la katakan.

    ReplyDelete
  7. cik norfa ~ tu la pasai.. kat tv pun selalu promok pasai fesbuk

    ReplyDelete
  8. wakakakak
    keren dan lucu abis

    ReplyDelete

Hati2 drop comment tu.. kang kena ngorat =)